Інтернет- ресурси для проведення уроків музичного мистецтва.

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України www.mon.gov.ua

http://www.testportal.gov.ua - Український центр оцінювання якості освіти.

http://pedpresa.com - Педагогічна преса.

http://www.classicalmusiclinks.ru/portals/educational.. - Каталог посилань Музична освіта.

https://sites.google.com/site/creativepedagogics/music_links

Мультфільми з класичною музикою

http://muzikalkairk.ucoz.ru/index/multfilmy_s_klassicheskoj_muzykoj/0-15

Онлайн-ігри, тренажери та програми

http://www.musichildren.com/2008/05/blog-post_25.html - Онлайн-тренажер Як навчитись нотам"

http://www.musichildren.com/2008/10/metronome.html -Онлайн-метраном.

http://www.musichildren.com/2009/01/music-flash-games.. Музичні онлайн ігри.

http://www.musictheory.net -Онлайн інтерактивні уроки та вправи з теорії музики, програми до завантаження.

http://www.dariamusic.com/cajon.php -Онлайн гра “Послухай етнічні інструменти”

. http://www.sfskids.org/discover/ -Онлайн ігри "Інструменти. Музика. Композитори” на англійській мові.

http://www.musiclearningcommunity.com/freegames.html - Музичні онлайн ігри.

http://www.teoria.com/exercises/index.php -Онлайни вправи з теорії музики

http://www.uptoten.com/kids/kidsgames-mixedbag-funnym.. - Онлайн гра Чи існує такий музичний інструмент?".

http://www.nyphilkids.org/games/main.phtml? - Дитяча зона сайту Нью-Йоркської філармонії. Онлайн ігри.

http://creatingmusic.com/BlockGames/NewGames/BlockGam.. - Музичні онлайн ігри.

http://pbskids.org/chuck/index.html - Музичні онлайн ігри.

http://www.happynote.com/en/sheet-music-treble-bass-c.. - Музичні онлайн ігри.

http://www.softsoft.ru/by-author/flash-music-games/in.. - Музичні онлайн ігри.

http://rozumniki.net/catalog/products/muzyka/ - педагогічні програмні продукти з музичного мистецтва для школи від "Розумники" ("Нова освіта").

Інтернет-сайти музеїв та картинних галерей України

http://prostir.museum/ - портал «Музей України»

http://www.prostir.museum/sites/ua - веб-сайт «Музейний простір України»

http://www.namu.kiev.ua/ - веб-сайт Національного художнього музею України

http://www.prostir.museum/ - портал «музеї України»

http://www.namu.kiev.ua/ - веб-сайт Національного музею історії Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років

http://www.hutsul.museum/ - веб-сайт національного музею народного мистецтва Гуцульщини та Покуття

http://www.museum.odessa.net/fineartsmuseum/ - веб-сайт Одеського художнього музею

http://www.archaeology.odessa.ua/ - веб-сайт Одеського державного археологічного музею

http://www.oweamuseum.odessa.ua/ - веб-сайт Одеського музею західного і східного мистецтва

http://muzey.vn.ua/ - веб-сайт Вінницького обласного краєзнавчого музею

http://www.museum.lviv.ua/ - веб-сайт Львівського музею історії релігії

http://lvivgallery.org/ - веб-сайт Львівської національної галереї мистецтв

http://honchar.org.ua/ - веб-сайт національного заповідника «херсонес Таврійський»

http://www.tmf – museum.kiev.ua/ - веб-сайт державного музею театрального, музичного і кіномистецтва України

Інтернет-сайти світових музеїв і картинних галерей

http://poklonnayagora.ru/ - веб-сайт Центрального музею Великої Вітчизняної війни 1941-1945 р.р. (Росія)

http://www.muar.ru/ - веб-сайт Державного музею архітектури ім. А.В. Щусаєва (Росія)

http://www.spbmuseum.ru/ - веб-сайт державного музею історії Санкт-Петербурга

http://www.vmdpni.ru/ - веб-сайт Всеросійського музею декоративно-прикладного і народного мистецтва

http://www.mmoma.ru/ - веб-сайт Московського музею сучасного мистецтва

http://www.polotskmuzey.vitebsk.by/ - веб-сайт Національного Полоцького історико-культурного музею-заповідника (Білорусь)

http://www.palacegomel.by/ - веб-сайт Гомельсь

Інтернет-ресурси для підготовки та проведення уроків художньої культури.

Використання Інтернет-ресурсів:

1. Займає невеликий проміжок часу (звичайно, при умові, що швидкість подачі інформації буде високою).

2. Розвиває вміння працювати з варіативною інформацією.

3. Сприяє розвитку вміння порівнювати, співставляти, обирати.

4. Розвиває пізнавальний інтерес до предмета.

Проблема ж полягає у тому, яким чином скористатися ресурсами Інтернету безпосередньо у ході освітнього процесу. В рамках традиційної системи викладання предмету доцільно джерела інформації із Інтернету розподілити, наприклад, на три частини:

1. Інформаційні ресурси, які можна використовувати в якості форми уроку (інтернет-урок).

2. Інформаційні ресурси, які можна використовувати для підготовки до уроку.

3. Інформаційні ресурси, які можна використовувати в межах позаурочної діяльності.

В основу такого поділу ресурсів можна взяти принцип розміщення інформації на сайтах, якість інформації, її насиченість термінами, іменами, датами і т.д.

Інформаційні ресурси, які можна використовувати в якості форми уроку (інтернет-урок)

До інформаційних ресурсів, які можна використовувати в якості форми уроку, в першу чергу можна віднести сайти, де інформація розміщується на одній web-сторінці, швидкість збільшення фотографій і зображень висока, а завантаження сторінок не займає багато часу.

Тож, ресурси мережі Інтернет можуть бути використані у якості:

1. Музею.

Немає можливості поїхати на екскурсію в Лувр або в Лондонську національну галерею? Тоді можна зробити віртуальні екскурсії по всім музеям світу (сайт http://www.museum.ru/ ). Щоб відвідати музеї України, які мають свої сторінки в Інтернеті, можна скористатися ресурсами порталу Антикварний салон (http://www.antiq.com.ua/museum/ukraine.htm ). Ще одне посилання http://hutsul.museum/ - Національний музей народного мистецтва Гуцульщини та Покуття ім.Й.Кобринського.

2. Підручника.

В Інтернеті завжди можна знайти електронні версії підручників з художньої культури як україномовних, так і інших видань. Наприклад на «Освітньому порталі» (http://www.osvita.org.ua/school/books/ ). Крім того, завжди можна скласти список сайтів з певної темі, якими учні можуть скористатися на уроках.

3. Словника, енциклопедії, довідника.

Роботу з новими термінами, поняттями, іменами теж можна організувати через Інтернет. це сприяє полегшенню сприйняття нового слова, його запам’ятовування.

З цією метою можна використати Вікіпедію

(http://ru.wikipedia.org/wiki/Википедия (російськомовна) або http://uk.wikipedia.org/wiki/Головна_сторінка (україномовна),

а можна скористатися, наприклад, спеціалізованими сайтами, такими як «Міфологічна енциклопедія» (http://myfhology.narod.ru/), включивши інформацію з неї в урок. Адже більшість програм з історії, художньої культури, літератури так чи інакше включають в себе вивчення грецької, єгипетської, слов’янської міфології. Інформація на цьому сайті представлена лаконічно, стисло. Але її достатньо, щоб розкрити мету, яку вчитель ставить перед собою. Цю інформацію можна використовувати безпосередньо на уроках при першому знайомстві з міфологією, а потім на узагальнюючих уроках. Наприклад, після свого вступного слова про загальні риси єгипетської міфології, вчитель може організувати роботу з відповідним розділом на сайті. Там учень може самостійно ознайомитися з основними древньоєгипетськими богами, щоб потім самостійно виступи з відповідним усним повідомленням на цю тему. Така учнівська робота може бути як груповою, так і індивідуальною. При груповій роботі учні можуть опрацьовувати не один, а декілька розділів сайту.

Варто додати, що при виборі сайтів слід обирати ті, де тексти написані мовою, яка доступна учням для засвоєння. Крім того, для учнів 9-12 років на уроці достатньо роботи лише з одним сайтом, тоді як для підлітків краще підготувати перелік сайтів.

Кiлькiсть переглядiв: 115

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.